Meie saidi toimetaja

Meie saidi toimetaja


We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

Meie sait on Ühendkuningriigi suurim digitaalajaloo bränd nõudlusvideo, taskuhäälingusaadete, sotsiaalmeedia ja veebi kaudu. Selle veebisait Meie sait võtab üle maailma 1 miljonit seanssi kuus.

Meie sait on osa Little Dot Studiosist, mis on üks maailma kiiremini kasvavaid järgmise põlvkonna meediaettevõtteid. Little Dot Studios digitaalse ajaloo kaubamärgid Timeline ja Absolute History loovad juba rohkem kui 1 miljonit ainulaadset videovaatamist päevas, ajaskaala kogub ainuüksi YouTube'is 2 miljonit tellijat.

Otsime toimetajat, kes jälgiks meie saidi toimetamist ja kasvu. See on vahelduv juhtiv roll, toimetaja haldab jaotiste kirjutajaid ja toimetajaid ajaloolistes toimetustes, mängudes ja reisides ning tagab meie saidi muude toodete reklaamimise artiklites, sotsiaalmeedias ja meilides.

  • Asukoht: Shoreditch, London (sh paindlik töökorraldus)
  • Aruanded: Meie saidi peadirektor
  • Lepingu tüüp: Personal, täistööaeg
  • Palk: Kogemuste põhjal

Peamised ülesanded

  • Meie saidi meeskonna ja toimetuse haldamine ajaloo, reisimise ja mängude alal
  • Aidake kaasa brändi üldisele hääletoonile ja hoidke seda toimetuses ja sotsiaalmeedias
  • Jälgige meie saidi poe sisutootmist, sealhulgas fotograafiat ja tootekirjeldusi
  • Hallake uudiskirjade koostamist ja (koos turundusega) e -posti edendamise ja sotsiaalmeedia ajakava ja tekstide kirjutamise üle
  • Täitke meie saidi, e -posti tellimuse ja sotsiaalmeedia vaatajaskonna eesmärgid, mille on määranud tippjuhtkond
  • Hallake vabakutseliste ja tootmiseelarvet kirjalike toimetuste ja piltide jaoks
  • Olge meie saidi peamine sidusrühm muudes kirjastamisvõimalustes, näiteks raamatutes

Nõutavad atribuudid

  • Pikaajaline töökogemus suure tarbijaga silmitsi seisva kirjastamisveebisaidiga
  • Kogenud juht, kes on võimeline töötama omal algatusel
  • Digitaalse kirjastamise ekspert - sama mugav digitaalse meedia toimetamine kui kirjasõna
  • Tugev arusaam digitaalse kirjastamise suundumustest veebisaitidel ja sotsiaalmeedias
  • Teadlik SEO -st ja suuteline praktilisi otsuseid analüüsima
  • Asjatundlikud teadmised WordPressist või sarnasest sisuhaldussüsteemist
  • Praktilised teadmised teabearhitektuurist ja kasutajakogemusest
  • Kirjanike ja toimetajate võrgustiku haldamise kogemus
  • Suurepärane suuline ja kirjalik suhtlemisoskus
  • Ettevõtlikkus - võime näha võimalust ja teostada, et seda kiiresti ära kasutada

Soovitav kogemus

  • Pärandi ja sellega seotud haridussektorite mõistmine
  • Arendusmeeskonna / agentuuri briifingukogemus uute tootefunktsioonide kohta
  • Kuigi vaatame läbi erinevate sektorite taotlusi, on humanitaarteaduste kraad või erialane taust, eriti ajaloos, eelistatud teema osas

Kuidas kandideerida

Palun saada
PDF CV
Vajadusel lisage oma saadavus/etteteatamisaeg

Saatke aadressile [email protected], teemareal „Ajaloo redigeerija”.

Ei võta vastu otsingufirmade ega värbajate esildisi.
www.littledotstudios.com/RecruitmentPrivacyNotice

Meil on kahju, et kahjuks ei saa ebaõnnestunud taotluste kohta tagasisidet pakkuda.

Oleme pühendunud ehitama mitmekesist ja kaasavat tööjõudu Little Dot Studios kõigil tasanditel ning olema äri- ja töökeskkond, mis julgustab ja väärtustab kõiki hääli. Meie töötajad on Little Doti alus ja me oleme pühendunud sellele, et iga töötaja, eriti alaesindatud rühmade töötajad, kogeksid Little Doti kaasava töökohana. Little Dot Studios, kes sooviksid aktiivselt julgustada kandideerima igasuguse tausta ja demograafiaga kandidaate.


BBC uudised

BBC uudised on Briti ringhäälinguorganisatsiooni (BBC) äridivisjon [1], mis vastutab uudiste ja päevakajaliste sündmuste kogumise ja edastamise eest. Osakond on maailma suurim ringhäälingu -uudiste organisatsioon ja toodab iga päev umbes 120 tundi raadio- ja televisiooniväljundit ning uudistekajastust veebis. [2] [3] Teenus haldab 50 välisuudiste bürood, kus on üle 250 korrespondendi üle maailma. [4] Fran Unsworth on uudiste- ja päevakajaliste suhete direktor alates 2018. aasta jaanuarist. [5] [6]

Osakonna aastaeelarve ületab 350 miljonit naela, seal töötab 3500 töötajat, kellest 2000 on ajakirjanikud. [2] BBC Newsi kodumaised, ülemaailmsed ja veebiuudiste osakonnad asuvad Euroopa suurimas otseuudiste ruumis, Londoni kesklinnas asuvas Broadcasting House'is. Parlamentaarset kajastust toodetakse ja edastatakse Londoni stuudiotest. BBC ingliskeelsete piirkondade kaudu on BBC -l ka piirkondlikud keskused üle Inglismaa ning riiklikud uudistekeskused Põhja -Iirimaal, Šotimaal ja Walesis. Kõik riigid ja Inglismaa piirkonnad koostavad oma kohalikke uudistesaateid ning muid päevakajalisi ja spordisaateid.

2017. aastal keelati BBC India viieks aastaks katta kõik India rahvuspargid ja pühapaigad. [7] Pärast seda, kui Ofcom võttis 4. veebruaril 2021 tagasi CGTN -i Ühendkuningriigi ringhäälingu litsentsi, [8] keelas Hiina BBC uudiste edastamise Hiinas. [9]

BBC on peaaegu autonoomne ettevõte, mis on volitatud kuningliku hartaga, muutes selle operatiivselt sõltumatuks valitsusest, kellel ei ole õigust ametisse nimetada või ametist vabastada peadirektorit ning nõuda, et see teataks erapooletult. Kuid nagu kõigi suuremate meediaväljaannete puhul, on seda süüdistatud poliitilises eelarvamustes kogu poliitilisest spektrist nii Ühendkuningriigis kui ka välismaal.


22 Ajakirjad ajakirjanikele, kes maksavad kirjanikele

Ajalooajakirjad meeldivad nišiturule lihtsalt sellepärast, et laiem avalikkus seda teeb mitte huvitatud ajaloolistest uudistest ja sündmustest. Kuigi see fakt tundub et seda tüüpi väljaannetesse raskem tungida, on olukord vastupidine. Kuna sellel areenil võistleb vabakutseliste kohtade pärast piiratud arv ajalookirjanikke, muudab see teie ülesande palju lihtsamaks, kui olete uus ajalookirjanik, kes otsib kirjutamistööd.

Siin on teile tutvumiseks ja esitlemiseks kakskümmend kaks ajalooajakirja.

Märge: Siit saate isegi rohkem ajakirju, mis maksavad kirjanikele ja#8212 rohkem kui 20 nišis —.

Maksma: 10 senti

Ajakiri Renaissance hõlmab mitmesuguseid teemasid, mis on seotud renessansi, hilise ja keskaja ning#8217 ja ajalooartiklitega. Nad kutsuvad vabakutselisi esitama kuni 2000 sõna pikkuseid artikleid ja maksma avaldatud sõna eest 10 senti. Kirjanikud võivad tasu oodata umbes 3 nädalat pärast avaldamist.

Pange tähele, et see väljaanne aktsepteerib soovimatut materjali, kuid tehke kõigepealt päring, veendumaks, et teie valitud teema pole juba määratud.

Maksma: Täpsustamata

Ajakiri American Spirit keskendub Ameerika varasele ajaloole, suguvõsale, ajaloolisele säilitamisele, naiste ajaloole ja kodanikuharidusele. Neile meeldivad tulevased vabakutselised, kes esitavad loole ideid ja kavandatava artikli pikkust toimetajale. Tasu arutatakse laagris.

See väljaanne eelistab kirjanikele esitada mõned oma varem avaldatud tööd, kui neile päringuid esitatakse.

Maksma: Täpsustamata

Ajakiri Arheology on pühendatud inimkonna minevikku käsitlevate jutustuste avaldamisele igast maailma nurgast. Samuti annab see ülevaate kultuuride algusest ja lõpust. See väljaanne julgustab kirjanikke edastama oma artikliideed toimetajale e -posti teel ja maksmist arutatakse.

Ajakiri Arheology ootab, et nende vabakutselised töötajad saaksid oma valitud teema kohta olulisi teadmisi, seega tõstke päringu tegemisel esile oma kvalifikatsioon (oma teose kirjutamiseks).

Maksma: Täpsustamata

Kanada ajalugu avaldab artikleid, mis valgustavad erinevaid kogemusi ja keerulisi tegelasi, mis on aegade jooksul Kanadat kujundanud. Nad julgustavad vabakutselisi esitama artikleid 600–3000 sõna pikkusega.

Makse arutatakse ajakirja esitamisel ja makstakse väljaandmisel. Selle ajakirja lehel on tugevad ja otsesed juhised, seega lugege seda kõike enne, kui otsustate, kas teie töö sobib nende kirjeldusega või mitte.

Varajane Ameerika elu hõlmab kõike, mis on seotud ajaloo, arhitektuuri, antiigi, stuudiokäsitöö ja reisimisega. Nende üleskutse on mõeldud artiklitele pikkusega 700–2500 sõna. Nad maksavad uute kirjanike funktsioonide eest 500 dollarit. Kogenud ja kogenud kirjanikud saavad rohkem teenida.

Maksmine toimub avaldamisel ja ka fotod on teretulnud.

Maksma: Täpsustamata

Vanad head päevad on pühendatud tõeliste lugude avaldamisele inimestest, kes elasid ja kasvasid aastatel 1935–1960. Nad eelistavad artikleid vahemikus 300 kuni 1000 sõna. Good Old Days eeldab, et esitate oma ideed e -posti või posti teel ning maksmise üle peetakse läbirääkimisi.

Sellel väljaandel on konkreetsed teemad, mis on reserveeritud vabakutselistele, seega tutvuge enne kirjutamist nende saidi ja juhistega.

Maksma: 8 senti sõna kohta

Ajakiri Ajakiri hõlmab laia valikut konkreetse nähtuse, sündmuste, lahingute, sõdade ja elulugudega seotud teemasid. Nad eeldavad, et artiklite pikkus on 400–2500 sõna. Nad maksavad avaldatud sõna eest 8 senti ja makse tehakse 60 päeva pärast numbri avaldamist.

See väljaanne julgustab tulevasi vabakutselisi enne nende kirjutamist küsima.

Ajakiri Range on laialdaselt loetud ja lugupeetud väljaanne, mis hõlmab teatavasti lääneriike ähvardavaid küsimusi. Neile meeldib, kui artiklid on 500–2000 sõna pikkused. Nad maksavad avaldamisel kuni 400 dollarit artikli kohta ja#8211.

Ajakiri Range nõuab, et kirjanikud esitaksid oma koopiatega fotosid, nii et palun olge sellest teadlikud. Selle aspekti kohta leiate lisateavet nende veebisaidilt.

Maksma: 25 senti sõna kohta

True West keskendub Ameerika piiri ajaloo jäädvustamisele kirjandusliku mitteilukirjanduse kaudu. Nende üleskutse on mõeldud 450–150 sõna pikkuste artiklite jaoks. See väljaanne eeldab, et kirjanikud esitavad oma ideid e -posti või telefoni teel. Nad maksavad avaldamisel 25 senti sõna eest ja#8211.

Pange tähele, et see ajakiri kasutab artiklite ja päringute saatmiseks kindlat viisi. Vaadake nende saidi üksikasjalikku kirjeldust.

Lääne-Pennsylvania ajalugu on lugupeetud väljaanne, mis keskendub praeguste ja ajalooliste sündmuste esialgsele analüüsile. Nad eelistavad mänguartiklite pikkust 3000–4000 sõna.

Ajakiri Western Pennsylvania History Magazine kutsub kirjanikke oma ideid e -posti teel esitama. Nad maksavad avaldamisel kindla tasu 250 dollarit ja#8211 dollarit.

Maksma: Täpsustamata

Ajakiri History Today hõlmab laia valikut ajalooga seotud teemasid. Neile meeldib, kui iga tükk pakub autoriteetset ja kaasahaaravat ajaloolist teemat. Artiklite pikkus on eeldatavasti 600–2200 sõna.

Tasumine lepitakse kokku ajakirja esitamisel. See väljaanne sisaldab kolme tüüpi artikleid, nii et palun vaadake nende saiti, et näha, millise artikliga soovite töötada.

Michigani ajalugu on pikaajaline väljaanne, mida turustatakse lugejatele, kes armastavad lugeda Michigani värvikast minevikust. Nad kutsuvad tulevasi vabakutselisi üles esitama käsikirju või artikleid, mis ei ületa 2500 sõna.

Artiklite ideed tuleks saata e -posti teel. Nad maksavad 150 kuni 400 dollarit artikli kohta ja#8211 avaldamisel.

Maksma: Täpsustamata

Teise maailmasõja ajakiri avaldab materjali, mis on seotud teise maailmasõja ajastuga. Need hõlmavad ka artikleid Ameerika kodusõja, Ameerika ajaloo ja muu kohta. Konkreetset sõnade arvu pole, kuid vabakutselistel palutakse tellitud artikli saamiseks oma ideed e -posti teel esitada.

Tasu osas tuleb ajakirja esitamisel kokku leppida. Pange tähele, et enamikku sellest väljaandest ja#8217 tööst katavad personalikirjutajad, seega uurige enne päringu tegemist põhjalikult.

Ajakiri Naval History Magazine on laialdaselt loetav väljaanne, mis on pühendatud USA mereväe ajaloole, ulatudes lahingutest sündmusteni. Nad ootavad, et artiklid ei oleks pikemad kui 3000 sõna ja nagu potentsiaalsed kirjanikud esitavad oma ideid e -posti teel.

Mereväe ajalugu maksab avaldamisel kuni 150 dollarit 1000 sõna kohta ja#8211. Nende saidil on ranged kvalifikatsioonid, mis on suunatud tulevastele vabakutselistele, nii et uurige neid hoolikalt enne, kui midagi kirjutate.

Wartime Magazine on Austraalia ajalooajakiri, mis keskendub Austraalia sõjakogemusele. Artiklite jaoks ei ole konkreetset sõnade arvu, kuid neile meeldib, kui kirjanikud esitavad tellitud artikli saamiseks oma ideid toimetajale.

See väljaanne maksab 300 dollarit 1000 sõna kohta ja makse tehakse avaldamisel.

Ajakiri Pennsylvania Heritage Heritage on pühendatud Pennsylvania osariigi rikkaliku kultuuri ja pärandi valgustamisele. Artiklid ei tohiks olla pikemad kui 3500 sõna ja nad eeldavad, et saadate oma ideed ja artiklid toimetajale.

Avaldamisel tehakse makse vahemikus 250–500 dollarit. Pennsylvania pärandil on eriline hääl, nii et vabakutselised peaksid sellega enne tüki kirjutamist tutvuma.

Maksma: 40 senti sõna kohta

Ajakiri New Mexico püüab oma külastajatele teadvustada osariigi mitmekultuurilist pärandit, kliimat ja keskkonna unikaalsust. Konkreetset sõnade arvu pole, kuid kirjanikke julgustatakse ajakirjale oma ideid ja konspekti esitama.

Maksmise üle peetakse läbirääkimisi esitamisel ja see tehakse vastuvõtmisel. Saidil on tihedad ja üksikasjalikud juhised, seega lugege neid enne ajakirja esitamist.

Maksma: Täpsustamata

Ajakiri Traces on laialdaselt loetav väljaanne, mis hõlmab elulugude, sisserände, perekonna ja kultuuripärandiga seotud artikleid, sealhulgas Indiana ajalugu. Nad kutsuvad potentsiaalseid vabakutselisi esitama artikleid, mille pikkus on 600–4000 sõna.

Ideed tuleks esitada e -posti teel. Makse lepitakse kokku ja tehakse avaldamisel.

Maksma: Täpsustamata

Ajakiri Gateway on laialt levitatud väljaanne, mis on pühendatud St. Louis'i ja#8217 ning Missouri kultuurilistele, ajaloolistele, sotsiaalsetele ja poliitilistele küsimustele. Nad eeldavad, et esseed ei ületa 2500 sõna.

Palun esitage oma ideed e -posti teel. Maksmine on läbirääkimiste teel. Nende eelistused esituste kohta on nende saidil loetletud, nii et palun vaadake.

Maksma: 10 senti sõna kohta

Riigiühendus keskendub sisule Ontario ajaloo, looduse, keskkonna, pärandi, reisimise ja kunsti kohta. Neile meeldib saada artikleid pikkusega 1000 kuni 1500 sõna.

Esitage oma ideed enne kirjutamist kõigepealt ajakirjale. Nad maksavad sõna eest 10 senti 90 päeva jooksul pärast avaldamist, kuid pidage meeles, et tulevaste probleemide teemad ja teemad on nende saidil välja toodud. See tähendab, et kirjanikud peavad oma artikleid ette planeerima.

Sojourns Magazine on laialdaselt loetav ja laialt levitatud väljaanne, mis on pühendatud Colorado tähelepanuväärsete maade loodus- ja kultuuriloo tutvustamisele. Nad eelistavad, et tulevased vabakutselised esitaksid kõigepealt oma ideed ajakirjale ja telliksid tüki. Nad maksavad 500–1200 dollarit artikli kohta.

Pange tähele, et nende saidil on ulatuslikud esitamisjuhised, seega tutvuge sellega enne päringu tegemist. Oodatud on ka fotod ja kunstiteosed.

Maksma: Täpsustamata

Meie osariigi ajakiri on pikaajaline väljaanne, mis avaldab teavet Põhja-Carolina ajaloo, paikade, kultuuri ja inimeste kohta. Nende üleskutse esitatakse artiklitele, mille pikkus on keskmiselt 1500 sõna. Kirjanikke kutsutakse enne kirjutamist oma ideed ajakirjale esitama.


Kuidas me tooteid testime ja hindame

Tom's Hardware on tuntud oma võrdlustestide poolest. Me allutame igale meie üle vaadatud tootele ranged kogused kvantifitseeritavaid teste, mis põhinevad kodumaiste, ainult Tomi riistvara võrdlusaluste ja vajaduse korral tööstusstandardite võrdlusaluste kombinatsioonil.

2018. aasta mai seisuga hinnatakse kõiki uusi tootearvustusi skaalal 1 kuni 5, kusjuures 5 on parim. Iga toode võib saada ka toimetaja valiku märgi, mis määrab selle oma niši parimaks. Hinnangud tähendavad järgmist:

5 = Praktiliselt täiuslik
4.5= Superior
4 = Täiesti seda väärt
3.5 = Väga hea
3 = Tasub kaaluda
2.5= Meh
2= Ei ole raha väärt
1.5= Osta vaenlasele
1= Ebaõnnestub kohutavalt
0.5= Naeruväärselt halb


Meie ajalugu

Olles veetnud talgupäeva nädalavahetuse kodus oma arvutis koodi kirjutades, avab eBay asutaja Pierre Omidyar AuctionWebi - saidi ", mis on pühendatud ostjate ja müüjate kokkuviimisele ausal ja avatud turul".

Pierre'i esimene müük

Kanadalane Mark Fraser ostis 1995. aastal esimese eseme, mille eBay asutaja Pierre Omidyar saidil loetles - purunenud laserpointeri.

Pezi jaoturi müüt

Levib lugu, et Pierre lõi eBay, et aidata oma naisel Pezi kommiautomaate koguda. Hiljem selgus, et lugu oli väljamõeldud.

Meie esimene töötaja

Pierre palkab töötaja #1 Chris Agarpao, kes aitab kiiresti kasvava ettevõtte veebitoiminguid koordineerida. Üle kahekümne aasta hiljem on Chris endiselt eBay töötaja.

7,2 miljoni dollari väärtuses müüdud kaupu

AuctionWebis müüdud kauba koguväärtus ulatub 7,2 miljoni dollarini.

Foto allikas: Celebrity Net Worth

Meie esimene president

Pierre lõpetab oma igapäevatöö, et pühenduda täiskohaga oma uuenduslikule oksjoniveebisaidile ja toob Jeff Skolli presidendiks.

Oktoober

Meie esimene kontor

Pierre ja Jeff üürivad väikese sviidi (#250) aadressil 1025 Hamilton Avenue San Jose, CA, praeguses eBay ülikoolilinnakus, mida praegu tuntakse hoone 6 (muusika) nime all.

Beanie Babies Craze

Beanie Babies, Ty Warneri kaisuliste topiste sari, vallutavad maailma tormiga. Ainuüksi eBays müüakse 500 miljoni dollari väärtuses, mis moodustab üle 6% meie kogumahust.

Kvartal 2

Tutvustati müüja tagasisidet

Tutvustame tagasisidefoorumit, mis võimaldab meie liikmetel hinnata oma tehinguid ning luua virtuaalse avatuse ja usalduse kogukonna.

Miljonine ese müüdud

Müüme oma miljonise eseme! Big Bird pistikupesa mänguasi PBS-i Sesame Streetilt.

Septembril

EBay on sündinud

AuctionWeb nimetatakse ametlikult ümber eBayks.

Veebruar

Foto Allikas: Christophe Langlois

Meg Whitman liitub eBayga

Ettevõtte juht Meg Whitman liitub presidendi ja tegevjuhiga.

Minu eBay

"Minu eBay" käivitamine kohandab eBay kogemust.

Foto Allikas: Cincinnati Enquirer

Üks esimesi omandamisi

Teeme varajase omandamise, lisades Jump Inc. ja selle isikliku online-kauplemissaidi Up4Sale.

Septembril

EBay läheb avalikuks

Pärast edukat esialgset avalikku pakkumist (IPO) septembris noteerime aktsiad NASDAQis sümboli EBAY all. Eeldatakse, et kaubeldakse 18 dollariga, meie aktsiad purustavad ootused ja jõuavad 53,50 dollarini vaid ühe päevaga.

Detsember

Asutatud eBay sihtasutus

EBay Sihtasutusest saab esimene ettevõtte sihtasutus, mis on varustatud IPO-eelsete aktsiatega. Sellest ajast alates on ta andnud üle 30 miljoni dollari mittetulundusühingutele kogu maailmas.

Saidi katkestus ja saadud õppetunnid

10. juunil 1999 läheb sait alla. Keset ööd kutsub tegevjuht Meg Whitman probleemi lahendamiseks kokku enam kui 50 eBay ja SunMicrosystemsi inseneri. Vähem kui 20 tundi hiljem, kui katkestus algas, on eBay taas avatud ja äritegevuseks avatud.

Globaalne laienemine

Käivitame saite Saksamaal, Austraalias ja Suurbritannias. Tänase seisuga on eBay saadaval 180 riigis.

Jaanuar

EBay Office laieneb

Jätkame kasvamist USA -s ja kogu maailmas! San Jose linnas kolib ettevõte meie praeguse peakorteri juurde, mis oli tollal tuntud kui eBay Park.

Aprill

Tutvustame eBay Motorsit

Käivitame veebipõhise autoturu eBay Motors. 2006. aastal müüs eBay Motors oma 2 miljonise sõiduauto.

Foto allikas: Jim “Griff” Griffith

EBay ülikooli avamine

Korraldame oma esimest eBay ülikooli kursust, õpetades kasutajatele, kuidas saada müüjateks. Vorming osutub tohutult edukaks ja eBay ülikooli tunde pakutakse jätkuvalt kogu maailmas.

Half.com liitub eBayga

Teatame, et ostame Half.com, mis muudab teie filmide, muusika, raamatute ja mängude veebis müümise lihtsamaks kui kunagi varem.

Novembril

Foto Allikas: The Guardian

Tutvustame “Osta kohe”

Tutvustame uut fikseeritud hinnaga funktsiooni „Osta kohe”, mis võimaldab kasutajatel osta objekti koheselt määratud hinnaga.

EBay API

Meie esimene rakenduste programmeerimisliides (API) avaldatakse. Nüüd saavad arendajad kogu maailmas kasutada eBay jõudu, luues oma unikaalse funktsionaalsusega kohandatud liidesed.

Kvartal 2

Väga vana Levi oksjon

Vanim teadaolev Levi paar müüb eBays rohkem kui 46 000 dollari eest Levi Strauss & amp Co -le, tehes moeajalugu.

Tutvustame eBay poode

Uus veebipoodide kataloog eBay Stores käivitab inimestele võimaluse luua oma kohandatud veebiettevõtted vaid mõne dollari eest kuus.

3. Kvartal

Jet müüb miljonite eest

Gulfstream'i jet müüb 4,9 miljoni dollari eest, püstitades eBay jaoks uue hinnarekordi.

Septembril

Oksjon Ameerika jaoks

Avaldame Ameerika oksjoni, mis võimaldab enam kui 100 000 kasutajal koguda 11. septembri ohvritele ja nende peredele üle 10 miljoni dollari. Praeguseks on meie programm Giving Works toetanud üle 30 000 heategevusorganisatsiooni.

Foto Allikas: SF Gate. Foto krediit: Susan Goldman, Bloomberg News.

Esimene eBay Live! Konverents

Anaheimis, Californias, toimub esimene eBay Live! Konverents, mis toob kokku eBay müüjad, ostjad, ajakirjanikud, arendajad ja kõikide asjade armastajad, et veeta tegusaid päevi õppimiseks ja võrgustike loomiseks.

EBay omandab PayPali

Ostame PayPali, mis ühendab veebi suurima turu ja uuendusliku süsteemi turvaliseks ja probleemivabaks maksmiseks. Enam kui kümme aastat eBay Inc. -sse kuulumine võimaldas PayPalil tugevat kasvu ja ülemaailmset juhtpositsiooni digitaalsetes maksetes. Koos on PayPali ja eBay tugev sünergia kasulik mõlemale ettevõttele aastaid. PayPal eraldati 13 aastat hiljem sõltumatuks ettevõtteks 2015. aasta juulis.


Sisu

Asutamis- ja ajakirjanduslikud juured Muuda

Rahvus loodi juulis 1865 Manhattanil Nassau tänaval 130 ("Ajalehtede rida"). Selle asutamine langes kokku kaotava ajalehe sulgemisega Vabastaja, ka 1865. aastal, pärast orjuse kaotamist Ameerika Ühendriikide põhiseaduse kolmeteistkümnenda muudatusega, soovis rühm abolitsioniste eesotsas arhitekt Frederick Law Olmstediga asutada uue iganädalase poliitilise ajakirja. Edwin Lawrence Godkin, kes oli juba mõnda aega kaalunud sellise ajakirja loomist, nõustus ja nii sai temast esimene toimetaja Rahvus. [7] Wendell Phillips Garrison, poeg Vabastaja 's toimetaja/kirjastaja William Lloyd Garrison, oli kirjandustoimetaja aastatel 1865–1906.

Selle asutaja oli Joseph H. Richards, toimetaja oli Godkin, immigrant Iirimaalt, kes oli varem töötanud Londoni korrespondendina Igapäevased uudised ja The New York Times. [8] [9] Godkin püüdis kindlaks teha, mida üks sümpaatne kommentaator hiljem iseloomustas kui „arvamusorganit, mida iseloomustab laiem ja kaalutlus, organ, mis peaks end põhjustega samastama ja mis peaks erakondi toetama eelkõige nende põhjuste esindaja. " [10]

Ajakiri kirjutas oma "asutamisprospektis", et väljaandel on "seitse peamist objekti", millest esimene on "arutelu päevateemadest, eelkõige õigus-, majandus- ja põhiseadusküsimustest, suurema täpsusega ja mõõdukam kui praegu igapäevases ajakirjanduses. " [11] Rahvus lubanud "mitte olla ühegi partei, sekti ega organi organ", vaid pigem "teha tõsiseid jõupingutusi, et tuua poliitiliste ja sotsiaalsete küsimuste arutamisse tõeliselt kriitiline vaim ning sõda vägivalla, liialduste ja valeandmetega millega rikutakse nii palju päeva poliitilist kirjutist. " [11]

Esimesel ilmumisaastal oli ajakirja üks regulaarseid funktsioone Lõuna nagu see on, lähetused ringreisist sõjast räsitud piirkonda, mille tegi Harvardi ülikoolilõpetaja ja Port Royal'i eksperimendi veteran John Richard Dennett. Dennett küsitles konföderatsiooni veterane, vabastatud orje, vabaduste büroo agente ja tavalisi inimesi, kellega ta tee ääres kohtus. Pärast raamatuna kogutud artikleid on kiidetud The New York Times "meisterliku ajakirjanduse näidetena". [ tsiteerimine vajalik ]

Väljaande algusaegadel toetatud põhjuste hulgas oli avaliku teenistuse reform - valitsuse tööhõive aluse viimine poliitilisest patroonisüsteemist professionaalsele bürokraatiale, mis põhineb meritokraatial. [10] Rahvus oli samuti mures usaldusväärse rahvusvaluuta taastamise pärast Ameerika kodusõda, väites, et riigi majandusliku stabiilsuse taastamiseks on vaja stabiilset valuutat. [12] Sellega oli tihedalt seotud väljaande kaitsetariifide kaotamise propageerimine vabakaubandussüsteemiga seotud tarbekaupade madalamate hindade kasuks. [13]

Ajakiri jääks ajalehereale 90 aastaks.

Alates 1880ndate kirjanduslikust lisast kuni 1930ndate New Deal Booster Edit

Aastal 1881 omandas ajalehemehest raudtee-parun Henry Villard Rahvus ja muutis selle oma päevalehe iganädalaseks kirjanduslisaks New Yorgi õhtupostitus. Ajakirja kontorid viidi üle Õhtupostitus peakorter aadressil Broadway 210. The New Yorgi õhtupostitus muutuks hiljem tabloidiks, New Yorgi postitus, vasakpoolne pärastlõunane tabloid, omaniku Dorothy Schiffi juhtimisel aastatel 1939–1976. Sellest ajast alates on see olnud konservatiivne tabloid, mille omanik on Rupert Murdoch. Rahvus sai tuntuks oma vasakpoolse ideoloogia poolest. [14]

Aastal 1900 päris Henry Villardi poeg Oswald Garrison Villard ajakirja ja Õhtupostitus, ja müüs viimase maha 1918. Seejärel tegi ta ümber Rahvus päevakajaliste väljaannete hulka ja andis sellele anti-klassikalise liberaalse orientatsiooni. Oswald Villard tervitas uut kokkulepet ja toetas tööstusharude riigistamist - pöörates sellega ümber „liberalismi” tähenduse. Rahvus oleks mõistnud seda mõistet, alates usust väiksemasse ja kitsamasse valitsusse kuni usuni suuremasse ja vähem piiratud valitsusse. [15] [16] Villard müüs ajakirja 1935. aastal. Uus omanik Maurice Wertheim müüs selle 1937. aastal Freda Kirchweyle, kes töötas toimetajana aastatel 1933–1955.

Peaaegu iga toimetaja Rahvus Villardi ajast kuni 1970ndateni vaadati "õõnestavaid" tegevusi ja sidemeid. [17] Kui Albert Jay Nock avaldas peagi hiljem veeru, milles kritiseeris Samuel Gompersit ja ametiühinguid Esimese maailmasõja sõjamasinas osalemise eest, Rahvus peatati korraks USA postist. [18]

1930ndatel aastatel Rahvus näitas üles entusiastlikku toetust Franklin D. Rooseveltile ja New Dealile. [9]

Teine maailmasõda ja külma sõja algus Edit

Ajakirja finantsprobleemid 1940. aastate alguses ajendasid Kirchweyt 1943. aastal müüma ajakirja isikliku omandiõiguse, luues sponsorite värbamistegevusest saadud raha eest mittetulundusühingu Nation Associates. See organisatsioon vastutas ka akadeemiliste asjade eest, sealhulgas uuringute läbiviimise ja konverentside korraldamise eest, mis olid osa ajakirja varasest ajaloost. Nation Associates vastutas ajakirja tegevuse ja avaldamise eest mittetulunduslikel alustel, kusjuures Kirchwey oli nii Nation Associates'i president kui ka toimetaja Rahvus. [19]

Enne Pearl Harbori rünnakut Rahvus kutsus korduvalt USAd fašismile vastu astuma II maailmasõda ja pärast USA sõtta astumist toetas väljaanne Ameerika sõjapüüdlusi. [20] Samuti toetas see aatomipommi kasutamist Hiroshimal. [20]

1940. aastate lõpus ja uuesti 1950. aastate alguses arutasid ühinemist Kirchwey (hiljem Carey McWilliams) ja Uus Vabariik Michael Straight. Mõlemad ajakirjad olid tol ajal väga sarnased - mõlemad jäid keskele, Rahvus kaugemale vasakule kui TNR mõlema tiraaž oli umbes 100 000, kuigi TNR oli veidi kõrgem ja mõlemad kaotasid raha. Arvati, et kaks ajakirja võivad ühendada ja teha kõige võimsama arvamusajakirja. Uue väljaande nimi oleks olnud Rahvus ja uus vabariik. Kirchwey oli kõige kõhklevam ja mõlemad ühinemiskatsed ebaõnnestusid. Need kaks ajakirja lähevad hiljem väga erinevaid teid pidi: Rahvus saavutanud suurema ringluse ja Uus Vabariik liikus rohkem paremale. [21]

1950. aastatel, Rahvus rünnati kui "kommunistlikku meelt", kuna ta propageeris Nõukogude Liiduga tagasilükkamist [22] ja kritiseeris McCarthyismi. [9] Üks ajakirja kirjutajatest, Louis Fischer, loobus ajakirjast hiljem, väites Rahvus välisriigi kajastus oli liiga nõukogude-meelne. [22] Sellele vaatamata juhtis Diana Trilling tähelepanu sellele, et Kirchwey lubas küll nõukogudevastastel kirjanikel, näiteks temal endal, ajakirja kunstiosasse panustada Venemaa suhtes kriitilist materjali. [23]

McCarthyismi ajal (teine ​​punane hirm) Rahvus oli keelatud mitmetest New Yorgi ja Newarki kooliraamatukogudest, [24] ning Bartlesville'i Oklahoma raamatukoguhoidja Ruth Brown vallandati 1950. aastal pärast seda, kui kodanikukomisjon kaebas, et ta on andnud riiulipinda Rahvus. [24]

1955. aastal asendas George C. Kirstein ajakirja omanikuna Kirchway. [25] James J. Storrow juunior ostis ajakirja Kirsteinilt 1965. aastal. [26]

1950ndatel töötas Paul Blanshard, endine kaastoimetaja Rahvus erikorrespondent Usbekistanis. Tema kuulsaim kirjutis oli artiklite sari, mis ründas Ameerika katoliku kirikut kui ohtlikku, võimsat ja ebademokraatlikku institutsiooni.

1970–2020 Muuda

Juunis 1979, Rahvus väljaandja Hamilton Fish ja toonane toimetaja Victor Navasky kolisid nädalalehe Manhattanile viiendale avenüüle 72. 1998. aasta juunis pidi perioodika kolima, et anda teed korterelamute arendamisele. Kontorid Rahvus on nüüd aadressil 33 Irving Place, Manhattani Gramercy linnaosas.

1977. aastal ostis ajakirja perekonnalt Storrow Hamilton Fish V korraldatud rühmitus. [27] 1985. aastal müüs ta selle Arthur L. Carterile, kes oli Carteri, Berlindi, Potoma & amp; Weilli asutajapartnerina teinud varanduse.

1991. aastal Rahvus kaebas kaitseministeeriumi kohtusse sõnavabaduse piiramise tõttu, piirates Pärsia lahe sõja kajastamist pressibasseinidega. Küsimus leiti siiski vaieldavana Nation Magazine versus Ameerika Ühendriikide kaitseministeerium, sest sõda lõppes enne asja arutamist.

1995. aastal ostis ajakirja Victor Navasky ja sai 1996. aastal kirjastajaks. 1995. aastal järgnes Katrina vanden Heuvel Navasky toimetuses Rahvus, [28] ja 2005. aastal kirjastajana.

2015. aastal Rahvus tähistas oma 150. aastapäeva Akadeemia auhinna võitnud režissööri Barbara Kopple dokumentaalfilmiga, 268-leheküljelise erinumbriga [29], mis sisaldab arhiivist pärit kunstiteoseid ja kirjutisi ning uute esseedega sageli kaasautoritelt, nagu Eric Foner, Noam Chomsky, EL Doctorow , Toni Morrison, Rebecca Solnit ja Vivian Gornick DD Guttenplani ajakirja raamatupikkune ajalugu (mis Timesi kirjanduslik lisa mida nimetatakse "kiinduvaks ja pidulikuks sündmuseks") kogu riigis ja uuesti käivitatud veebisaidil. Austusavalduses Rahvusaastapäeva numbris avaldatud president Barack Obama ütles:

Koheste, 140-tähemärgiliste uudiste tsüklite ja peoliini peegeldava varjundiga ajastul on uskumatu mõelda 150-aastasele ajaloole. Rahvus. See on rohkem kui ajakiri-see on emantsipatsiooni ajal loodud ideede tiigel, mida karastatakse läbi depressiooni ja sõja ning kodanikuõiguste liikumise ning lihvitakse sama teravalt ja asjakohaselt kui kunagi varem hingematvate tehnoloogiliste ja majanduslike muutuste ajastul. Selle kõige kaudu, Rahvus on näidanud seda suurt Ameerika traditsiooni laiendada meie moraalseid ettekujutusi, äratada jõulisi eriarvamusi ja võtta lihtsalt aega, et mõelda uuesti läbi meie riigi väljakutsed. Kui ma nõustuksin ajakirja mis tahes numbris kirjutatuga, tähendaks see ainult seda, et te ei tee oma tööd. Kuid olgu see teie pühendumus töötavate ameeriklaste õiglasele püüdlusele või kõigi ameeriklaste võrdsus, on rõõmustav teada, et Ameerika institutsioon, mis on pühendunud provokatiivsele, põhjendatud arutelule ja mõtisklusele nende ideaalide poole püüdlemisel, võib edasi areneda.

14. jaanuaril 2016 Rahvus kinnitas presidendiks Vermonti senaatori Bernie Sandersi. Oma arutluskäigus saidi toimetajad Rahvus tunnistas, et "Bernie Sanders ja tema toetajad painutavad ajaloo kaare õigluse poole. Nende oma on mäss, võimalus ja unistus, mida me uhkelt toetame." [30]

15. juunil 2019 astus Heuvel tagasi toimetaja D. D. Guttenplani ametikohalt. [31]

2. märtsil 2020, Rahvus kinnitas taas presidendiks Vermonti senaatori Bernie Sandersi. Oma arutluskäigus saidi toimetajad Rahvus tunnistas: "Kui me oleme ajaloo hingel - põlvkond, kes on kutsutud üles lunastama meie demokraatia ja taastama vabariigi -, ei pea keegi kunagi mõtlema, mida Bernie Sanders tähistab." [32]

Trükireklaamide lehed vähenesid 2009. aastast 2010. aastani 5%, samas kui digireklaamid kasvasid 2009. aastast 2010. aastani 32,8%. [33] Reklaam moodustab ajakirja kogutulust 10%, tiraaž aga 60%. [6] Rahvus on kaotanud raha kõigi kolme või nelja tegevusaasta jooksul, välja arvatud ja seda toetab osaliselt enam kui 30 000 annetajarühm nimega Nation Associates, kes annetavad raha perioodilisele väljaandele, mis ületab iga -aastaseid liitumistasusid. See programm moodustab ajakirja kogutulust 30%. Iga -aastane kruiis teenib ajakirjale ka 200 000 dollarit. [6] Alates 2012. aasta lõpust kannab Nation Associates programmi nime Nation Builders. [34]

Alates selle loomisest, Rahvus on avaldanud märkimisväärseid teoseid Ameerika luulest, [35] [36] sealhulgas Hart Crane'i, Eli Siegeli, Elizabeth Bishopi ja Adrienne Richi teoseid, [35] samuti W.S. Merwin, Pablo Neruda, Denise Levertov ja Derek Walcott. [36]

Aastal 2018 avaldas ajakiri Anders Carlson-Wee luuletuse pealkirjaga "How-To", mis oli kirjutatud kodutu häälega ja kasutas musta keelt. See tõi kaasa selliste kirjanike nagu Roxane Gay kriitika, sest Carlson-Wee on valge. Rahvus kaks luuletoimetajat, Stephanie Burt ja Carmen Giménez Smith, palusid vabandust luuletuse avaldamise eest, mis on ajakirja esimene selline tegevus. [35] Vabandusest sai ka kriitika objekt. Luuletaja ja Rahvas kolumnist Katha Pollitt, kes nimetas vabandust "nõmedaks" ja võrdles seda kirjaga, mis oli kirjutatud "ümberõppelaagrist". [35] Grace Schulman, Rahvus luuletoimetaja aastatel 1971–2006 kirjutas, et vabandus kujutab endast häirivat lahkumist ajakirja traditsiooniliselt laiast kunstivabaduse käsitlusest. [36]


Uudiste rubriigid on viimastel aastatel lisatud

Kui me mõtleme kahekümnendatele, mõtleme Flappersile, Wall Street Crashile ja muule, kuid 20ndatel sündis ka kaasaegne muusika koos sõltumatute plaadifirmadega, The Gramophone, Growth of Commercial Radio. . Kahekümnendate aastate lõpus lubasid filmid Broadway muusikalide filmiversioone, mis toovad muusikat laiemale publikule.


Sisu

Praeguses kehastuses Uus Vabariik on olnud ühemõtteliselt vasakpoolne ja sageli demokraatliku asutuse suhtes kriitiline ning pooldab kindlalt universaalset tervishoidu. Sisse Ameerika konservatiiv, Telly Davidson kirjutas, et "selle armastuskirjad Bernie Bro ja aastatuhande marksistlikele liikumistele ning rünnakud Hillary ja demokraatlike institutsioonide vastu vasakult, mitte paremalt, toovad meelde mälestusi tema otsustavalt radikaalsetest aegadest 30ndatel ja 40ndad ". [9] [ liigne kaal? - arutada ] Mais 2019 avaldas ta sotsialismi teemalise ümarlaua, kus kolm neljast kaastööst olid soodsad, samas kui omanik ja peatoimetaja Win McCormack kirjutasid tagasiheitvama teose. [10] Veebruaris 2019 kirjutas personalikirjanik Alex Shephard, et "hüpoteetilisele poliitikale ei ole poliitilist mõtet panna, mis vähendab valijate entusiasmi. Ka pragmatismi ei loeta seadusandlikuks argumendiks". [11] Juunis 2019 kirjutas personalikirjanik Alex Pareene: "Kogu aeg jätkavad demokraatide liidrid kampaaniat ja valitsevad kükitult kaitsepositsioonilt ka pärast võimu võitmist. Nad on võtnud osa kesksetest ideoloogilistest ettepanekutest, mida kauplevad aparaadid ja Konservatiivse liikumisega ühinenud konsultandid väidavad, et Ameerika on parandamatu "paremtsentristlik rahvas" ja neil on vähe väärt strateegiat või kalduvust seda konsensust vasakule nihutada-võidelda, teisisõnu muuta rahvuslikku konsensust. kunagi mõisteti seda kui "poliitikat". [12]

Algusaastad Muuda

Uus Vabariik asutasid Herbert Croly, Walter Lippmann ja Walter Weyl pärija Dorothy Payne Whitney ja tema abikaasa Willard Straighti rahalise toetuse kaudu, kes säilitasid enamusosaluse. Ajakirja esimene number ilmus 7. novembril 1914. Ajakirja poliitika oli liberaalne ja progressiivne ning seetõttu tegeles see suurte muutustega toimetulekuga, mille tõid kaasa keskklassi reformipüüdlused, mille eesmärk oli parandada Ameerika muutuva majanduse ja ühiskonna nõrkusi. Ajakirja peetakse laialdaselt oluliseks liberalismi iseloomu muutmisel valitsuse sekkumise suunas, nii välis- kui ka riigisiseselt. Kõige olulisem neist oli USA kui suurriigi esilekerkimine rahvusvahelisel areenil. Aastal 1917 TNR tungivalt nõudis Ameerika liitlaste poolel astumist suurde sõtta.

Sõja üheks tagajärjeks oli 1917. aasta Vene revolutsioon. Sõdadevahelistel aastatel oli ajakiri Nõukogude Liidu ja Jossif Stalini kohta üldiselt positiivse hinnanguga. Ajakiri aga muutis oma positsiooni pärast külma sõja algust 1947. aastal ja 1948. aastal lahkus selle vasakpoolne toimetaja Henry A. Wallace presidendiks kandideerima Progressive piletiga. Pärast Wallace'i suundus ajakiri Ameerika peavoolu liberalismile omasematele positsioonidele. Väljaanne oli kogu 1950ndate aastate jooksul kriitiline nii Nõukogude välispoliitika kui ka siseriikliku antikommunismi, eriti McCarthyismi suhtes. 1960ndatel oli ajakiri Vietnami sõja vastu, kuid kritiseeris sageli ka uusi vasakpoolsusi.

Kuni 1960. aastate lõpuni oli ajakirjas teatud "kapp kui taaselustatud liberalismi hääl", kommenteerija Eric Altermani arvates, kes on ajakirja poliitikat vasakult kritiseerinud. Seda näpunäidet, kirjutas Alterman, "oli võib -olla kõige paremini illustreeritud siis, kui noor president Kennedy oli pildistatud Air Force One'i pardale minnes, kellel oli koopia." [13]

Peretzi omandiõigus ja võimalik toimetamine, 1974–1979 Edit

Märtsis 1974 ostis ajakirja 380 000 dollari eest [13] Harvardi ülikooli õppejõud Martin Peretz [14] Gilbert A. Harrisonilt. [13] Peretz oli uue vasakpoolsuse veteran, kuid oli liikumisest lahku läinud, sest ta toetas mitmesuguseid kolmanda maailma vabastusliikumisi, eriti Palestiina Vabastusorganisatsiooni. Harrison jätkas ajakirja toimetamist ja eeldas, et Peretz laseb tal ajakirja jätkata kolm aastat. Kuid 1975. aastaks, kui Peretz sai pahaseks, kui ta oma artiklid avaldamiseks tagasi lükkas, samal ajal kui ta ajakirjale selle kaotuste eest raha valas, vallandas ta Harrisoni. Suur osa töötajatest, sealhulgas Walter Pincus, Stanley Karnow ja Doris Grumbach, vallandati või lahkus ametist ning nende asemele tulid suures osas hiljutised Harvardi lõpetajad, kellel puudus ajakirjanduslik kogemus. Peretz sai toimetajaks ja töötas sellel ametikohal kuni aastani 1979. 1980. aastal kiitis see heaks mõõduka vabariiklase John B. Andersoni, kes kandideeris sõltumatuna, mitte demokraatide ametis oleva Jimmy Carterina. Kuna teised toimetajad määrati ametisse, jäi Peretz peatoimetajaks kuni 2012. aastani. [13]

Kinsley ja Hertzbergi toimetused, 1979–1991 Edit

Toimetaja oli neoliberaal Michael Kinsley (1979–1981, 1985–1989), vaheldudes kaks korda vasakpoolsema kaldega Hendrik Hertzbergiga (1981–1985 1989–1991). Kinsley oli esmakordselt toimetajaks saades vaid 28 -aastane ja käis endiselt õigusteaduskonnas. [13]

1980ndatel toetas ajakiri üldiselt president Ronald Reagani antikommunistlikku välispoliitikat, sealhulgas abi andmist Nicaragua kontrastele. Ajakirja toimetajad toetasid ka nii Pärsia lahe sõda kui ka Iraagi sõda ning peegeldades tema usku Ameerika võimu moraalsesse tõhususse, sekkumist "humanitaarkriisidesse", nagu näiteks Jugoslaavia sõdade ajal Bosnias ja Hertsegoviinas ning Kosovos.

Seda peeti laialdaselt "kohustuslikuks lugemiseks" kogu poliitilises spektris. Artikkel artiklis Vanity Fair hindas seda "riigi targemaks, häbematumaks nädalaleheks" ja "riigi meelelahutuslikumaks ja intellektuaalselt väledamaks ajakirjaks". Altermani sõnul võis ajakirja proosa sädeleda ja selle lehtede kontrastsed vaated olid "tõeliselt põnevad". Ta lisas: "Ajakiri seadis vaieldamatult Reagani ajastu siseringi poliitilise eliidi arutelutingimused." [13]

Ajakiri pälvis paljude konservatiivsete arvamusliidrite lugupidamise. Igal neljapäeva pärastlõunal saatis sõnumitooja Reagani Valgesse Majja 20 eksemplari. Norman Podhoretz nimetas ajakirja "hädavajalikuks" ja George Will seda "praegu rahva kõige huvitavamaks ja olulisemaks poliitiliseks ajakirjaks". Riiklik ülevaade kirjeldas seda kui "USA üks huvitavamaid ajakirju". [13]

Tunnustust selle mõju eest omistati sageli Kinsleyle, kelle vaimukust ja kriitilist tundlikkust peeti elavdavaks, ning Hertzbergile, New Yorker ja Jimmy Carteri kõnekirjutaja.

Hertzberg ja Kinsley vaheldusid toimetajana ja ajakirja juhtveeru "TRB Washingtonist" autorina. Selle vaatenurka kirjeldati 1988. aastal vasaktsentristina. [15]

Viimane koostisosa, mis tõi ajakirja 1980. aastatel suureks, oli selle "raamatu tagakülg" või kirjandus-, kultuuri- ja kunstilehed, mille toimetas Leon Wieseltier. Peretz avastas Wieseltieri, kes töötas seejärel Harvardi stipendiaatide seltsis, ja pani ta sektsiooni juhtima. Wieseltier leiutas lõigu uuesti The New York Review of Books and allowed his critics, many of them academics, to write longer, critical essays, instead of simple book reviews. Alterman calls the selection of Wieseltier "probably. Peretz's single most significant positive achievement" in running the magazine. Despite changes of other editors, Wieseltier remained as cultural editor. Under him the section was "simultaneously erudite and zestful," according to Alterman." [13]

Sullivan editorship, 1991–1996 Edit

In 1991, Andrew Sullivan, a 28-year-old gay, self-described conservative from Britain, became editor. He took the magazine in a somewhat more conservative direction, but the majority of writers remained liberal or neoliberal. Hertzberg soon left the magazine to return to The New Yorker. Kinsley left the magazine in 1996 to found the online magazine Kiltkivi. [13]

In 1994, Sullivan invited Charles Murray to contribute a 10,000-word article, excerpted from his coauthored book The Bell Curve. The article, which contended that "African Americans score differently from whites on standardized tests of cognitive ability," proved to be very controversial and was published in a special issue together with many responses and critiques. [16] The magazine also published a very critical article by Elizabeth McCaughey about the Clinton administration's health care plan, commonly known as "Hillarycare" because of its close association with First Lady Hillary Clinton. Alterman described the article as "dishonest, misinformed," and "the single most influential article published in the magazine during the entire Clinton presidency. [13] James Fallows of Atlandi ookean noted the article's inaccuracies and said, "The White House issued a point-by-point rebuttal, which Uus Vabariik did not run. Instead it published a long piece by McCaughey attacking the White House statement." [17] Sullivan also published a number of pieces by Camille Paglia. [13]

Ruth Shalit, a young writer for the magazine in the Sullivan years, was repeatedly criticized for plagiarism. After the Shalit scandals, the magazine began using fact-checkers during Sullivan's time as editor. One was Stephen Glass. When later working as a reporter, he was later found to have made up quotes, anecdotes, and facts in his own articles. [13]

Kelly, Lane, Beinart, Foer, Just editorships, 1996–2012 Edit

After Sullivan stepped down in 1996, David Greenberg and Peter Beinart served jointly as acting editors. After the 1996 election, Michael Kelly served as editor for a year. During his tenure as editor and afterward, Kelly, who also wrote the TRB column, was intensely critical of Clinton. [13] Writer Stephen Glass, who had been a major contributor under Kelly's editorship, was later shown to have falsified and fabricated numerous stories, which was admitted by Uus Vabariik after an investigation by Kelly's successor, Charles Lane. Kelly had consistently supported Glass during his tenure, including sending scathing letters to those challenging the veracity of Glass's stories. [18] (The events were later dramatized in the feature film Shattered Glass, adapted from a 1998 report by H.G. Bissinger.)

Chuck Lane held the editor's position between 1997 and 1999. During Lane's tenure, the Stephen Glass scandal occurred. Peretz has written that Lane ultimately "put the ship back on its course," for which Peretz said he was "immensely grateful." But Peretz later fired Lane, who learned of his ouster when a Washington Post reporter called him for a comment. [13]

Peter Beinart, a third editor who took over when he was 28 years old, [13] followed Lane. He served as editor from 1999 to 2006.

In the early 2000s, the TNR added Buzz weblogs &c., Iraq'dja Easterblogg, replaced in 2005 with the sole blog The Plank. The Stump was added in 2007 and covered the 2008 presidential election.

The magazine remained well known, with references to it occasionally popping up in popular culture. Lisa Simpson was once portrayed as a subscriber to The New Republic for Kids. Matt Groening, the creator of The Simpsons', once drew a cover for Uus Vabariik. [19] In the pilot episode of the HBO series Entourage, which first aired on July 18, 2004, Ari Gold asks Eric Murphy: "Do you read Uus Vabariik? Well, I do, and it says that you don't know what the fuck you're talking about."

Franklin Foer took over from Beinart in March 2006. The magazine's first editorial under Foer said, "We've become more liberal. We've been encouraging Democrats to dream big again on the environment and economics. " [13] Foer is the brother of novelist Jonathan Safran Foer, author of Everything Is Illuminated (2002).

Other prominent writers who edited or wrote for the magazine in those years include senior editor and columnist Jonathan Chait, Lawrence F. Kaplan, John Judis and Spencer Ackerman. [13]

Political stances under Peretz Edit

Uus Vabariik gradually became much less left-wing under Peretz, [20] which culminated in the editorship of the conservative Andrew Sullivan. The magazine was associated with the Democratic Leadership Council (DLC) and "New Democrats," such as Bill Clinton and Joseph Lieberman, who received the magazine's endorsement in the 2004 Democratic primary.

In the 21st century, the magazine gradually shifted left but was still was more moderate and hawkish than conventional liberal periodicals. Policies supported by both Uus Vabariik and the DLC in the 1990s were increased funding for the Earned Income Tax Credit program, the reform of the federal welfare system, and supply-side economics, especially the idea of reducing higher marginal income tax rates, which in the later Peretz years received heavy criticism from senior editor Jonathan Chait. [21]

Foreign policy stances under Peretz Edit

Support for Israel was a strong theme: "Support for Israel is deep down an expression of America's best view of itself." [13] According to the journalism professor Eric Alterman:

Nothing has been as consistent about the past 34 years of Uus Vabariik as the magazine's devotion to Peretz's own understanding of what is good for Israel. It is really not too much to say that almost all of Peretz's political beliefs are subordinate to his commitment to Israel's best interests, and these interests as Peretz defines them almost always involve more war. [13]

Unsigned editorials prior to the 2003 invasion of Iraq expressed strong support for military action and cited the threat of facilities for weapons of mass destruction as well as humanitarian concerns. In the first years of the war, editorials were critical of the handling of the war but continued to justify the invasion on humanitarian grounds although they no longer maintained that Iraq's weapons of mass destruction posed any threat to the United States. In the November 27, 2006 issue, the editors wrote:

At this point, it seems almost beside the point to say this: Uus Vabariik deeply regrets its early support for this war. The past three years have complicated our idealism and reminded us of the limits of American power and our own wisdom. [22]

Peretz sells remaining shares and buys magazine back from CanWest Edit

Until February 2007, Uus Vabariik was owned by Martin Peretz, New York financiers Roger Hertog and Michael Steinhardt, and Canadian media conglomerate Canwest. [23]

In late February 2007, Peretz sold his share of the magazine to CanWest, which announced that a subsidiary, CanWest Media Works International, had acquired a full interest in the publication. Peretz retained his position as editor-in-chief. [24]

In March 2009, Peretz and a group of investors, led by the former Lazard executive Laurence Grafstein and including Michael Alter, [25] bought the magazine back from CanWest, which was on the edge of bankruptcy. Frank Foer continued as editor and was responsible for the day-to-day management of the magazine, and Peretz remained editor-in-chief. [26]

New format Edit

Starting with the March 19, 2007 issue, the magazine implemented major changes:

  • Decreased frequency: the magazine went to publishing twice a month, or 24 times a year. This replaced the old plan of publishing 44 issues a year. The magazine described its publication schedule as "biweekly," with specified "skipped publication dates." There were ten of these in 2010.
  • New design and layout: Issues featured more visuals, new art and other "reader friendly" content. Warnock typeface throughout was accented by woodcut-style illustrations.
  • More pages and bigger size: Issues became bigger and contained more pages.
  • Improved paper: Covers and pages became sturdier.
  • Increased newsstand price: Although the subscription prices did not change, the newsstand price increased from $3.95 to $4.95.
  • Website redesign: The website offered more daily content and new features. [27][28]Richard Just took over as editor of the magazine on December 8, 2010.

Chris Hughes ownership and editorial crisis, 2012–2016 Edit

On March 9, 2012, Chris Hughes, co-founder of Facebook, was introduced as the New Republic's majority owner and Editor-in-Chief. [29] Under Hughes, the magazine became less focused on "The Beltway," with more cultural coverage and attention to visuals. It stopped running an editorial in every issue. Media observers noted a less uniformly pro-Israel tone in the magazine's coverage than its editorial stance during Peretz's ownership. [30]

On December 4, 2014, Gabriel Snyder, previously of Gawker and Bloomberg, replaced Franklin Foer as editor. The magazine was reduced from twenty issues per year to ten and the editorial offices moved from Penn Quarter, Washington DC, to New York, where it was reinvented as a "vertically integrated digital-media company." [31] The changes provoked a major crisis among the publication's editorial staff and contributing editors. The magazine's literary editor, Leon Wieseltier, resigned in protest. Subsequent days brought many more resignations, including those of executive editors Rachel Morris and Greg Veis nine of the magazine's eleven active senior writers legal-affairs editor Jeffrey Rosen the digital-media editor six culture writers and editors and thirty-six out of thirty-eight contributing editors (including Paul Berman, Jonathan Chait, William Deresiewicz, Ruth Franklin, Anthony Grafton, Enrique Krauze, Ryan Lizza, Sacha Z. Scoblic, Helen Vendler, Sean Wilentz). In all, two-thirds of the names on the editorial masthead were gone. [31]

The mass resignations forced the magazine to suspend its December 2014 edition. Previously a weekly for most of its history, it was immediately before suspension published ten times per year [32] with a circulation of approximately 50,000. [2] The company went back to publishing twenty issues a year, and editor Gabriel Snyder worked with staff to reshape it.

In the wake of the editorial crisis, Hughes indicated that he intended to stay with Uus Vabariik over the long term, telling an NPR interviewer of his desire to make sure the magazine could produce quality journalism "hopefully for decades to come." [33] He published an open letter about his "commitment" to give the magazine "a new mandate for a new century." [5] However, on January 11, 2016, Hughes put Uus Vabariik up for sale. [34] In another open letter, he said, "After investing a great deal of time, energy, and over $20 million, I have come to the conclusion that it is time for new leadership and vision at The New Republic." [5]

Win McCormack ownership, 2016 to present Edit

In February 2016, Win McCormack bought the magazine from Hughes [7] and named Eric Bates, the former executive editor of Veerev kivi, as editor. In September 2017, Bates was demoted from his leadership role to a masthead title of "editor at large." J.J. Gould then served as editor for just over a year [35] until December 2018. In November 2017, Hamilton Fish V, the publisher since McCormack's acquisition of the magazine, resigned amid allegations of workplace misconduct. [36] Kerrie Gillis was named publisher in February 2019 [37] and Chris Lehmann, formerly the editor in chief of Häirija, [38] was named editor April 9, 2019. [39] Within months his management style faced public criticism [40] [41] for his hiring process of an Inequality Editor, posted on June 28. Within weeks, another scandal erupted, with Lehmann facing even harsher criticism from the public and the media for his decision to publish a controversial op-ed by Dale Peck called "My Mayor Pete Problem." The op-ed was retracted, with Lehmann commenting in a separate statement: "The New Republic recognizes that this post crossed a line, and while it was largely intended as satire, it was inappropriate and invasive." [42] In March 2021 it was announced that Lehmann would be departing his role as editor and would be replaced by Michael Tomasky [43]

Print circulation in the 2000s Edit

The New Republic's average paid circulation for 2009 was 53,485 copies per issue.

Uus Vabariik average monthly paid circulation
Aasta Keskm. Paid Circ. % Change
2000 [44] 101,651
2001 [44] 88,409 −13.0
2002 [45] 85,069 −3.8
2003 [46] 63,139 −25.8
2004 [47] 61,675 −2.3
2005 [48] 61,771 +0.2
2006 [49] 61,024 −1.2
2007 [50] 59,779 −2.0
2008 [51] 65,162 +9.0
2009 [51] 53,485 −18.0
2010 [52] NR NR

The New Republic's last reported circulation numbers to media auditor BPA Worldwide were for the six months ending on June 30, 2009.

Online Edit

According to Quantcast, the TNR website received roughly 120,000 visitors in April 2008, and 962,000 visitors in April 2012. By June 9, 2012, the TNR website's monthly page visits dropped to 421,000 in the U.S. and 521,000 globally. [53] As of April 16, 2014, the TNR website's Quantcast webpage contains the following messages: "This publisher has not implemented Quantcast Measurement. Data is estimated and not verified by Quantcast. " and "We do not have enough information to provide a traffic estimate. " and "Traffic data unavailable until this site becomes quantified." [54] Demographically, data show that visitors tend to be well educated (76% being college graduates, with 33% having a graduate degree), relatively affluent (55% having a household income of over $60,000 and 31% having a six figure income), white (83%), and more likely to be male (61%). Eighty two percent were at least 35 years old with 38% being over the age of 50. [55]

Michael Straight Edit

New Republic editor Michael Whitney Straight (1948 to 1956) was later discovered to be a spy for the KGB, recruited into the same network as Donald Maclean, Guy Burgess, Kim Philby, and Anthony Blunt. [56] Straight's espionage activities began at Cambridge during the 1930s he later claimed that they ceased during World War II. Later, shortly before serving in the Kennedy administration, he revealed his past ties and turned in fellow spy Anthony Blunt. In return for his cooperation, his own involvement was kept secret and he continued to serve in various capacities for the US Government until he retired. Straight admitted his involvement in his memoirs however, subsequent documents obtained from the former KGB after the fall of the Soviet Union indicated that he drastically understated the extent of his espionage activities. [57] [58]

Ruth Shalit plagiarism Edit

In 1995, writer Ruth Shalit was fired for repeated incidents of plagiarism and an excess of factual errors in her articles. [59]

Stephen Glass scandal Edit

In 1998, features writer Stephen Glass was revealed in a Forbes Digital investigation to have fabricated a story called "Hack Heaven". A TNR investigation found that most of Glass's stories had used or been based on fabricated information. The story of Glass's fall and TNR editor Chuck Lane's handling of the scandal was dramatized in the 2003 film Shattered Glass, based on a 1998 article in Vanity Fair. [60]

Lee Siegel Edit

In 2006, long-time contributor, critic, and senior editor Lee Siegel, who had maintained a blog on the TNR site dedicated primarily to art and culture, was revealed by an investigation to have collaborated in posting comments to his own blog under an alias aggressively praising Siegel, attacking his critics and claiming not to be Lee Siegel when challenged by an anonymous detractor on his blog. [61] [62] The blog was removed from the website and Siegel was suspended from writing for the print magazine. [63] He resumed writing for TNR in April 2007. Siegel was also controversial for his coinage "blogofascists" which he applied to "the entire political blogosphere", though with an emphasis on leftwing or center-left bloggers such as Daily Kos and Atrios. [64]

Spencer Ackerman Edit

In 2006, associate editor Spencer Ackerman was fired by editor Franklin Foer. Describing it as a "painful" decision, Foer attributed the firing to Ackerman's "insubordination": disparaging the magazine on his personal blog, [65] saying that he would "skullfuck" a terrorist's corpse at an editorial meeting if that was required to "establish his anti-terrorist bona fides" and sending Foer an e-mail where he said—in what according to Ackerman was intended to be a joke—he would “make a niche in your skull” with a baseball bat. Ackerman, by contrast, argued that the dismissal was due to “irreconcilable ideological differences.” He believed that his leftward drift as a result of the Iraq War and the actions of the Bush administration was not appreciated by the senior editorial staff. [66] Within 24 hours of being fired by Uus Vabariik, Ackerman was hired as a senior correspondent for a rival magazine, The American Prospect.

Scott Thomas Beauchamp controversy Edit

In July 2007, after Uus Vabariik published an article by an American soldier in Iraq titled "Shock Troops", allegations of inadequate fact-checking were leveled against the magazine. Critics alleged that the piece contained inconsistent details indicative of fabrication. The identity of the anonymous soldier, Scott Thomas Beauchamp, was revealed. Beauchamp was married to Elspeth Reeve, one of the magazine's three fact-checkers. As a result of the controversy, the New Republic and the United States Army launched investigations, reaching different conclusions. [67] [68] [69] In an article titled "The Fog of War", published on December 1, 2007, Franklin Foer wrote that the magazine could no longer stand behind the stories written by Beauchamp. [70] [71]

Pete Buttigieg article Edit

On July 12, 2019, gay writer Dale Peck wrote an article for Uus Vabariik critical of Pete Buttigieg, a 2020 Democratic Party presidential primary candidate, in which he repeatedly referred to Buttigieg as "Mary Pete", which he described as the "gay equivalent of Uncle Tom", saying, "Pete and I are just not the same kind of gay." The article went on to describe the candidate as a "fifteen-year-old boy in a Chicago bus station wondering if it's a good idea to go home with a fifty-year-old man so that he'll finally understand what he is." [72] The piece was harshly received by some media figures [73] and the center of controversy. [74]

    (1914–1930)
  1. Bruce Bliven (1930–1946) (1946–1948) (1948–1956) (1956–1975) (1975–1979) (1979–1981 1985–1989) (1981–1985 1989–1991) (1991–1996) (1996–1997) (1997–1999) (1999–2006) (2006–2010 2012–2014)
  2. Richard Just (2010–2012)
  3. Gabriel Snyder (2014–2016)
  4. Eric Bates (2016–2017) (2017–2018)
  5. Chris Lehmann (2019–2021) (2021–Present)

Before Wallace's appointment in 1946, the masthead listed no single editor in charge but gave an editorial board of four to eight members. Walter Lippmann, Edmund Wilson, and Robert Morss Lovett, among others, served on this board at various times. The names given above are the first editor listed in each issue, always the senior editor of the team.


How to edit a website using developer tools

  • Open any web page with Chrome and hover your mouse over the object you want to edit (ie: text, buttons, or images).
  • Right-click the object and choose “Inspect” from the context menu.The developer tools will open in the lower half of your screen and the selected element will be highlighted within the interface, also known as the DOM.
  • Double-click the selected object and it will switch to edit mode. You can replace the text or style attributes (ie: colors, fonts, spacing) and then click outside the DOM to apply the changes.
  • Use the “find” shortcut to help you look for specific text or style attributes. ("CMD + F" on Mac or "CTRL + F" on PC)

Our history

Expeditors is a global logistics company headquartered in Seattle, Washington. The Company employs trained professionals in 176 district offices and numerous branch locations located on six continents linked into a seamless worldwide network through an integrated information management system.

Services include the consolidation or forwarding of air and ocean freight, customs brokerage, vendor consolidation, cargo insurance, time-definite transportation services, order management, warehousing and distribution, and customized logistics solutions.

Expeditors International of Washington, Inc. registers as a single office ocean forwarder in Seattle. John Kaiser (a former Harper Group executive) is at the helm.

6 locations

Founders Peter Rose, James Wang, Kevin Walsh, Hank Wong, George Ho, Robert Chiarito, and Glenn Alger join the company with a focus that is new to the industry: a one-stop shop for door-to-door transportation and customs brokerage services. Additional offices are established in San Francisco, Chicago, Hong Kong, Taipei, and Singapore. Expeditors quickly becomes one of the largest U.S.-based forwarders of air freight from the Far East.

12 locations | 161 employees

Expeditors goes public and stock is traded on NASDAQ (EXPD). In first year as a public company, Expeditors reports more than $50 million in gross revenues and $2.1 million in net earnings.

13 locations

Company expands the ocean business with the acquisition of Pac Bridge, a major non-vessel ocean common carrier (NVOCC).

24 locations

Peter J. Rose, one of the founders, assumes the title of President and CEO.

32 locations | 900 employees

Selective global expansion continues with the opening of a Brussels office, the first company office in continental Europe. New slogan is introduced to reinforce our commitment to customer service: You'd be surprised how far we'll go for you.

37 locations

Our net earnings top $10 million ($10,196,000). We formalize an internal quality program called EXCEL (Expeditors Commitment to Excellence and Leadership), built on a goal of 100% customer satisfaction 100% of the time.

56 locations

Company expands into China after Beijing grants Expeditors a rare class "A" license. Expeditors’ Cargo Management Systems (e.cms) is established as an ocean consolidation program featuring an automated electronic data interface.

96 locations | 2,400 employees

Expeditors launches a Cargo Insurance (ECIB) division. Company surpasses $500 million in gross revenues. Global expansion continues with the addition of markets in Central and South Americas. CEO Peter Rose declares that “Our business is based entirely on service and understanding our customers."

114 locations | 3,250 employees

Expeditors names a Director of Quality and formalizes its global pursuit of ISO9001 certification. A total of 27 offices are ISO9001 certified as five more offices achieve the accreditation in Asia and Europe. The number of employees tops 3000. Offices are opened in India, Pakistan, and Bangladesh. The class “A” license held in Beijing is extended to four more major Chinese trading points, bringing our total offices in China to eight. While its employees are recognized as the best trained in the industry, Expeditors raises its minimum annual training requirement for employees from 30 hours to 52 hours per year, in recognition of the increasingly sophisticated needs of its customers.

149 locations | 5,215 employees

Gross revenues top a record $1 billion. New global headquarters opens in downtown Seattle, Washington.

163 locations | 6,480 employees

Expeditors celebrates its 20th year continuing our reputation as a full-service global logistics provider. The number of employees grows to over 6400. Expeditors’ services include Air and Ocean Freight Forwarding, Vendor Consolidation, NVOCC, Customs Clearance, Marine Insurance, Distribution, and other value-added global logistics services. Expeditors’ strength in our people and a clear mission to become the best full-service global logistics provider in the industry is demonstrated by the recognition received from our customers (Cisco Systems and British Airways Catering name us as Supplier of the Year).

177 locations | 7,486 employees

Washington CEO Magazine recognizes Expeditors with “Best Companies to Work For” award.

195 locations | 8,000 employees

Expeditors views its role in the future of international trade as the preferred global logistics solutions company. The company will continue to satisfy its customers’ needs through a responsive, highly-trained workforce, integrated information systems, and a global network. Expeditors is named to the NASDAQ 100. A number of milestones are reached with more than $2 billion in gross

211 locations | 9,454 employees

Numerous milestones mark our 25th year: Gross revenues top a record $3 billion ($3,317,499,000) net earnings reach $156,126,000 and employee count surpasses 9,000.

226 locations | 10,600 employees

Forbes notes Expeditors as the Best Managed Transportation Company. The Wall Street Journal lists Expeditors as number one in their shareholder scorecard for Delivery Services, beating UPS and FedEx.

233 locations | 11,542 employees

Expeditors enters Fortune 500 list for the first time with $4.6 billion in revenue. Fortune also names Expeditors the Number One Most Admired Company in our industry.

250 locations | 12,010 employees

We’re still standing. The global economic climate of the past year has affected many, yet we remained consistent in our commitment to customer service and financial stability. We protected our biggest assets - our people - with no layoffs. This year we opened our Disaster Recovery Center in Spokane, Washington, where all global backup IT requirements are facilitated. 2009 was also a big year for our Environmental Teams worldwide as they work on green initiatives across the Company a sustainable, green office was built in Frankfurt for our German Regional Headquarters.

Over 250 locations | 12,800 employees

Considered our best year ever, 2010 started off well and ended terrific. The main reason for such a successful year is predicated on one large factor. our no layoff policy. Protecting our greatest assets proved invaluable, as those same people were the ones delivering world class customer service day after day. Without them, our success would not be possible. We continue to create tools and enhance our systems in order to improve internal processes and meet customer needs.

252 locations | 13,900 employees

The CEO baton is passed on to Jeff Musser, a 31 year veteran of Expeditors, who becomes our new CEO. We look forward to celebrating our 35th Anniversary in 2014. We have grown from 6 offices and 20 people to over 250 locations and nearly 14,000 employees. In 2013 we set up our Customer Solutions Center at our corporate office which gives us the opportunity to demonstrate our Information Technology capabilities to customers, carriers, and investors. Our IT capabilities have helped keep us in the forefront of those who can benefit from it most.

Over 250 locations | 14,600 employees

The last of the original company founders, James Wang, announces his retirement. Expeditors reveals its newly aligned geographic structure and company strategy. The first quarter of 2015 is the most profitable in the history of the company.

Over 250 locations | 15,400 employees

A year of strong innovation, 2017 was kicked off with the appointment of a Chief Strategy Officer to establish and oversee a Strategy group of highly experienced individuals to explore new areas of opportunity. Later the company announced the launch of a new subsidiary, Cargo Signal, which brings new levels of supply chain control and visibility through digital services powered by a proprietary, sensor-based logistics system and a 24x7x365 Global Command Center staffed with seasoned professionals trained in risk management, logistics, and supply chain security.

Over 250 locations | 16,500 employees

Continuing the innovation streak, in collaboration with our customer Walmart, Expeditors announced the launch of a new cutting-edge carrier allocation platform to provide an advanced level of forecasting and planning to revolutionize supply chains and transportation efficiency

Over 250 locations | 18,000 employees

Expeditors celebrates 40 years of global logistics excellence and employee headcount tops 18,000.


Vaata videot: Meie inimesed - Karl Robert Kurm